Świat Sanguinów - Zamek w Baranowie Sandomierskim

Województwo Podkarpackie, powiat Tarnobrzeski
  • Dla ciekawych świata
  • Kolonie tematyczne
  • Kolonie dla młodzieży
  • Aktywnie i kreatywnie
  • Park z labiryntem
  • Kapelusz detektywa
  • Odkrywanie tajemnic
  • Pole golfowe
od 7 lipcado 17 lipcaLato 2025
3090 zł3290zł
Cena za uczestnikaNajniższa cena z 30 dni: 3090zł

Opis

Witaj w Świecie Sanguinów, czyli na wakacjach dla fanów zagadek, tajemnic i mrocznych historii. Ten program kolonii najchętniej wybierany jest przez młodzież, ceniącą sobie niebanalne zajęcia i imprezy fabularyzowane. Przygoda w Zamku w Baranowie Sandomierskim, dawnej, magnackiej rezydencji czeka na Ciebie. To tutaj przez 10 nocy otrzymasz bonusy: co najmniej +5 do prawdziwych znajomych, dzięki odpowiednim warsztatom i imprezom oraz +10 do wspomnień z najbardziej wyjątkowych wakacji, jakie do tej pory udało Ci się przeżyć.

Dzień historii z dreszczykiem i poszukiwanie zamkowego szpiega, bal maskowy w bajecznej, zamkowej przestrzeni, kapelusz detektywa na zawsze, fechtunek na sportowo, zabawa od świtu do zmierzchu w Twoim ulubionym klimacie grozy i detektywistycznej przygody. Zobacz, co w tym roku przygotowaliśmy dla odkrywców tajemnic w Zamku w Baranowie i zarezerwuj miejsce z rabatem do końca kwietnia 2025 r.

Miejsce

Sala biesiadna – to tutaj zamkowa kuchnia serwuje codziennie śniadanie, dwudaniowy obiad, podwieczorek i kolację. Dodatkowo na życzenie przygotowujemy dietę wegetariańską. Śniadania i kolacje są w formie szwedzkiego stołu z ciepłym dodatkiem. Woda niegazowana dostępna jest bez ograniczeń.

Pokoje dla odkrywców tajemnic (Sanguinów) umieszczona są w zabudowaniach Hotelu Zamkowego***, położonego na terenie kompleksu parkowo-zamkowego. Jest to budynek II- piętrowy, a uczestnicy mieszkają zazwyczaj na wszystkich kondygnacjach w pokojach z łazienkami.

W cenie

  • mieszkanie w zamku z całodobową ochroną
  • pełne wyżywienie – potrawy przygotowywane przez zamkową kuchnię
  • czas wypełniony warsztatami, zajęciami i epickimi imprezami
  • peleryna szyta na miarę
  • haftowany herb rodu do własnoręcznego przyszycia
  • pamiątkowy kapelusz
  • pamiętnik podróżnika – do sporządzania notatek z magicznej przygody oraz długopis
  • koszulka z sezonowym nadrukiem
  • uroczyste obwieszczenie – dyplom specjalny
  • opieka Arcymistrzów (wychowawców) oraz Ambasadora HY (kierownika)
  • wszystko to, co stworzysz w trakcie warsztatów, np.: eliksir, figurkę z gliny itp.

Program

Jak to będzie?

Jeszcze przed śniadaniem można skorzystać z porannych aktywności sportowych!

Posiłki serwujemy najczęściej w godzinach: 08:30 (śniadanie), 13:30 (obiad), 18:30 (kolacja). Po każdym posiłku jest chwila na ogarnięcie się i przygotowanie do zajęć i imprez. Najdłuższa przerwa jest po obiedzie – wtedy dzieci i młodzież mogą skorzystać z telefonów komórkowych.

W każdym dniu jest około 9 godzin warsztatów! Pracujemy zgodnie z mottem: adaptacja, integracja, zabawa na żywo w grupach wiekowych oraz grupach zabawowych, czyli w Waszych ulubionych domach (a czy będę w Gryffindorze?).

A o której jest cisza nocna? Dla młodszych – wcześniej, dla starszych może być odrobinę później – byleby zdążyć na śniadanie, bo któż nie jest ciekawy jakie sekrety skrywa zamek nocą?

Zajęcia i imprezy

Na dworze Lady Dagrún – już w pierwszy wieczór odkrywcy tajemnic, Sanguini, przydzielani są do swoich rodów, dynastii, które będą reprezentować przez najbliższe 11 dni!

Dzień Integracji, czyli atrakcyjne animacje „poznajmy się, by zabawa była lepsza!”

Dzień historii z dreszczykiem, czyli warsztaty z detektywistyki, sztuki kamuflażu oraz dedukcji, indukcji i fikcji, tj. rozwikłanie zamkowej intrygi.

Zamkowy dzień „Addams & Holmes”, czyli czas plenerowych warsztatów z nawigacji i poszukiwania śladów zamkowego potwora – zakończony Maskowym Balem.

Dzień, w którym złamana zostanie Pieczęć Templariuszy – czyli warsztaty z szyfrów, astronomii oraz języków czarnego wachlarza.

Artystyczny dzień przebieranek – zakończony rozwikłaniem sezonowej zagadki takiej jak np. „Kongres Sześciu Królestw”. Specjalnie dla Was przywozimy stroje, maski, rekwizyty mroczne i magiczne, a także palety do charakteryzacji, z których można w tym dniu korzystać!

Tree of the Sanguins, czyli gra fabularno-terenowa, oparta o cztery wydarzenia: kupieckie licytacje, taniec z wachlarzem, oględziny miejsca tragedii oraz wyścigi konstruktorów. Gra toczy się przez cały wypoczynek i jest świetną okazją do prezentacji swoich zalet i zacieśnienia więzów przyjaźni.

A także zajęcia sportowe, artystyczne, taneczne, planszówki, konkursy i quizy, które uczynią wizytę w Świecie Sanguinów naprawdę pasjonującą i wartą zapamiętania.

Zamek cały dla nas!

Sanguini! Możemy więcej niż zwiedzający i hotelowi goście. Oto, gdzie możemy się bawić, spędzać czas i oddawać przygodzie w Świecie odkrywców tajemnic:

W samym Hotelu Zamkowym*** znajduje się ogromna sala widokowa (z widokiem na jeziorko), z której korzystamy w czasie niepogody czy jeśli potrzebujemy bardzo dużo miejsca.

Natomiast zdecydowana większość aktywności odbywa się w Zamku lub na terenie kilkuhektarowego parku. W Zamku są to: sale biesiadne, sala portretowa, galeria tylmanowska oraz dziedziniec i mniejsze pomieszczenia muzeum zamkowego – które czasem pełnią role pokoi wspólnych.

Dodatkowo korzystamy również z parku wraz z kręgiem ogniskowym i placem zabaw (dla młodszych) – do zabaw sportowych i innych aktywności na świeżym powietrzu (przynajmniej dwa razy dziennie). A jedną z większych atrakcji jest możliwość wystrzelenia golfowej kuli na prawdziwym polu golfowym!

Oczywiście zawsze pod opieką profesora domu czy innego arcymistrza, czyli wychowawcy.

Transport

W Jedną stronęTam i z powrotem
Warszawa210zł300zł
Katowice210zł300zł
Wrocław210zł300zł
Poznań210zł300zł
Łódź / Koluszki / Kutno210zł300zł
Kraków200zł270zł

Dodatkowo

Park Legend ŚwiętokrzyskichWycieczka
Cena: 120zł
Przejście ścieżką edukacyjną, składającą się z 12 multimedialnych sal z legendami Świętokrzyskimi, prowadzoną przez wirtualnego przewodnika, naszpikowaną ciekawymi technologiami ekspozycyjnymi (m.in. holograficzna projekcja obrazu, mapping). Wejście do Sali Edukacyjno-Rozrywkowej, gdzie w sposób atrakcyjny i multimedialny można poznać historię regionu, jego faunę i florę oraz atrakcje turystyczne przy pomocy animacji, gier i zabawy oraz zaawansowanych multimediów, w tym technologii VR. Symulator lotu na miotle nad Górami Świętokrzyskimi w rzeczywistości VR oraz projekcja filmu w kinie 3D.
Organizator: Hugo Yorck
4.9 265 ocen
Czytaj opinie
Zarezerwuj
1
2
3
Uczestnik #1
Wysłanie rezerwacji i karty uczestnika nie wiążę się z żadną opłatą. Wypatruj maila od naszych opiekunów w celu potwierdzenia.
© Wszystkie prawa zastrzeżone 2025, kolonie.pl